۱۳۸۸ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

خوشمزه

دماغم را مي چسبانم به آينه و به چشم هاي سياهم خيره مي شوم و با تمام وجود قهقهه مي زنم .
مي روم در 00:00 بالاي كوه بلندي و جيغ بنفش مي كشم كه تا يك هفته گلو درد مي گيرم .
توي كلاس كه مي نشينم فقط پرتره استاد مي كشم و جلسه بعد مي چسبانم پشت در .
مامان كه هواسش نيست زيرگاز را زياد ميكنم تا غذايش بسوزد و مي اندازم گردن خواهر كوچكم .
شب ها مي نشينم لبه ي پنجرا اتاقم و پاهايم را آويزان مي كنم توي كوچه و پاستيل مي خورم .
سوباسا كه گل مي زند از خوشحالي ساسي مانكن مي خوانم .
خرگوشم را بر مي دارم و مي رويم توي حياط باهم مي رقصيم و هي توي هوا تابش مي دهم .
رنگ اتاقم را نارنجي پر رنگ مي زنم .
همه جا شلوغ پلوغ شده و من اين وسط نشسته ام و از خنده روده بر شدم .
نگوييد به بلوغ فكري رسيده ام، من مي خواهم كودكي رها باشم، گرچه از بچه ها متنفرم ولي هنوز حتي يك چهارم از زندگي ام هم نگذشته !

۱۴ نظر:

  1. کودکی خوبه حتا اگه از عمد کودکی کنیم.

    پاسخحذف
  2. احساست را میفهمم و کامل درک میکنم
    ما همه از یک جنسیم ، بدون کودک درون زندگی شیرین نمیشود.
    از خدا برای همه شادی میخواهم ، شادی که مثل زمان بچگی در اوج بود و ماندگار

    پاسخحذف
  3. هر وقت اون عکس بالای وبت رو می بینم حس خوبی پیدا نمی کنم ، نمی دونم چرا .

    پاسخحذف
  4. سلام
    ممنون که بهم سر زدی
    با تبادل لینک موافقی؟
    با چه اسمی لینکت کنم؟
    منو با اسم مطالب جالب علمی لینک کن

    پاسخحذف
  5. CHAKAVAKE KHOSH SEDA
    HAMEY ONHAII KE NEVESHTI KHOBAN...FAGHAT KHAHESH MIKONAM DIGE BE GAZ DAST NAZAN...MAMAN HA KHAILI KHOBAN VA NABAYAD AZYATESHON KARD...DAR ZEMN MAN MAMAN NADARAM.SHAD BASHIMAN ESME VABLAGAMO AZ HAMON KETABI KE MISHNASID BARDASHTAM

    پاسخحذف
  6. فقط می دانم دیگر چیزی خوشحالم نمی کند خیلی وقت است دیگر چیزی شادم نمی کند.خیلی وقت!

    پاسخحذف
  7. سلام زیبا مینویسی . به من هم سر بزن
    شاید مطالبی جدید گیرت اومد
    و شاید متفاوت

    پاسخحذف
  8. من خلیل جلیل زاده هستم .خالق هشتادداستان کوتاه .یک مجموعه شعر.سه ترجمه .نمایشنامه هایی نگاشته ام وچندطرح وسناریونیز. من خلیل جلیل زاده هستم ازسال 1369بی وقفه به امید نویسنده ی حرفه ای شدن نوشته ام .بلکه چهاردیواری اندیشه ام باشد وبنویسم . فعلا هستم .می نویسم .ازفروش مجموعه شعرم متضرروازچاپ مجموعه داستانهایم درهراس .مانده ام دراین تعلیق .معتقدم ادبیات میدان هماوردزایی نیست . هرکس به سرشت وجنم لغزان خود می نویسد .پس کسی راباکسی کاری نیست . این است که کمتر محفلی آفتابی می شوم .بااینهمه ی همیانم تابگویید پراست .الاخره به این دنیای مجازی نیز می آیم گاهی ودلتنگیهایم راوشعرهایم راوداستانهایم رامی گذارم به یادگار.با نرماده بروزم .منتظرحضورتان.آماده ام تاتبادل لینک هم داشته باشیم .
    Shoolan.blogfa.comمدادومدار
    خلیل جلیل زاده

    پاسخحذف
  9. همذات پنداری... ,ولی مگه آزار داری آخه دختر؟؟ ;)

    پاسخحذف
  10. آفرین چکاوکم خیلی قشنگ حساساتت رو بیان می کنی
    من پیشنهاد می کنم کتاب بنویسی حیف این استداده !

    مهربانم، ای خوب

    یاد قلبت باشد یک نفر هست که اینجا

    بین آدمهایی که همه سرد و غریبند با تو

    تک و تنها، به تو می اندیشد

    و کمی

    دلش از دوری تو دلگیر است

    مهربانم ای خوب

    یاد قلبت باشد، یک نفر هست که چشمش

    به رهت دوخته ، بر درمانده

    و شب و روز دعایش این است

    زیر این سقف بلند، هر کجا هستی، به سلامت باشی

    و دلت همواره، محو شادی و تبسم باشد

    مهربانم ای خوب

    یاد قلبت باشد، یک نفر هست که دنیایش را

    همه هستی و رویایش را

    به شکوفایی احساس تو پیوند زده

    و دلش می خواهد لحظه ها را با تو به خدا بسپارد

    مهربانم ای خوب

    یک نفر هست که با تو

    تک و تنها با تو

    پر اندیشه و شعر است و شعور

    پراحساس و خیال است و سرور

    مهربانم این بار یاد قلبت باشد

    یک نفر هست که با تو به خداوند جهان نزدیک است

    و به یادت هر صبح گونه سبز اقاقی ها را

    از ته قلب و دلش می بوسد

    و دعا می کند این بار که تو

    با دلی سبز و پر از آرامش، راهی خانه خورشید شوی

    و پر از عاطفه و عشق و امید

    به شب معجزه و آبی فردا برسی

    پاسخحذف
  11. خوشبحاله این دل خوشتون .
    لینک تون کردم .

    پاسخحذف