۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

شهاب

گاهي وقت ها چند تا اتفاق بد، خيلي خيلي بد،اونقدر كه آدم رو به جنون برسونه تا خود كشي كنه، مي تونه همه چيز رو عوض كنه، همه چيز رو عالي كنه، همه رو مثل من كنه ...
كه منه بي اميد برم هر شب دراز بكشم رو ايوون و دونه دونه آرزو هام رو تند تند بگم تا اگه شايد يك شهاب رد شد يكيشون بر آورده بشه ...
كه بخوام به هدف هام برسم و به كسي هم چيزي ازشون نگم چون مي خوام با همه متفاوت باشم، تا هيچوقت منتظر زنگ كسي نباشم تا اگه بگه دوستم داره با خودم فكر كنم اون ديگه فرشته ي منه ....
سقوطم رو ديديد، حالا پروازم رو ببينيد !!!

۹ نظر:

  1. پرواز کن ای عزیز ...
    پروازت زیباست و دلنشین ... شادی آوراست و پر امید .
    امیدوارم هیچ وقت ، هیچ وقت سقوط نکنی و همیشه در پرواز باشی .

    پاسخحذف
  2. afarin
    vaqean khoshhalam k mibinam shad o sare hal shodi
    omidvaram shahab tamame arezuhat ro behet bede

    پاسخحذف
  3. salam azizam kheyli ghashang bod
    bein ham sar bezan
    www.azade.sub.ir
    s
    h
    e
    r
    v
    i
    n

    پاسخحذف
  4. " من از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم "

    پاسخحذف
  5. آرزو نکن. آرزو مرگه تو این زمونه. زندگی کن. بهتر بگم. بگذرون این لعنتیو

    پاسخحذف
  6. اره اینکه هر شب آرزوهات رو با خودت مرور کنی خیلی عالی یه امیدی به آدم دست میده که یه راهی یه نوری هست...میشه..

    پاسخحذف
  7. امیدوارم که بال در بیاری که اگه نیاری جهنمی می شی.

    پاسخحذف
  8. گاهی یک اتفاق بد هم می تونه آدم رو به جنون برسونه می تونه به اندازه همه اتفاقای بد دنیا بد باشه.من به جنون رسیدم شاید.

    پاسخحذف
  9. من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد
    نوبت خاموشی من سهل و آسان می رسد
    من که می دانم که تا سر گرم بزم و مستی ام
    مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد
    پس چرا عاشق نباشم
    من که می دانم به دنیا اعتباری نیست
    بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست
    من که می دانم اجل نا خوانده و بیدادگر
    سر زده می آید و راه فراری نیست
    پس چرا عاشق نباشم

    پاسخحذف