۱۳۸۸ آذر ۲۷, جمعه

way

از وقتي خودم را شناختم تمام زندگي ام را دو راهي و دو راهي و دو راهي ديدم، تا سرم را بلند مي كردم دو راهي بود، تا نفس مي گرفتم دو راهي بود، تا دو راهي را پشت سر مي گذاشتم و با خوشحالي از انتخاب راه درست شروع به رفتن كردم، خودم را در دو قدمي دو راهي جديد ديدم و باز هم فهميدم مثل هميشه دو راهي ام را اشتباه انتخاب كرده ام ...
هميشه انتخاب راه غلط ...
امروز ايستاده ام سر چاه عميقي، عميق ترين راه زندگي و اينبار دو راهي نيست، چند راهي است كه همه به ته چاه سياهي منتهي مي شود و من تنها ايستاده ام و راهي جز انتخاب يكي از اين سقوط ها ندارم .
آنچنان فرق خاصي نمي كند، آخرش يكي است، خوبي اش اين است كه اينبار راه درست و راه اشتباه نيست كه من مثل هميشه اشتباه را انتخاب كنم و دلم بسوزد، آخره همه اش سياه است .

۷ نظر:

  1. قشنگي زندگي به همين چيزاس! به هر حال گود لاك

    پاسخحذف
  2. هرگاه گرفتن تصميم مهمي را دشوار يافتيد بدانيد كه علتش تنها يك چيز است و آن اينكه تصور روشني از ارزشهاي خود نداريد.((آنتوني رابينز))
    این تصمیم ها هستند که آینده را می سازند !

    پاسخحذف
  3. digar payami az to mara narad in abrhaie tireie tofaza/zin pas b zakhm e kohn e namak pashad mahtab e sard o zemzemie darya/yekbare raft an hame sarmasti, yek bare mord an ham e shadabi/ misozam-ey kojaee kaz bose bar kam e teshneam bezani abi? :(.

    پاسخحذف
  4. زندگی یه قمار. یه قمار که خیلی وقتها بد جوری بازیت میده رفیق

    پاسخحذف
  5. vali baray man hich rahi nist.va be antehaiy nemiresad in shabe siyah

    پاسخحذف
  6. همه زندگی یعنی انتخاب. یاد فیلم نفس عمیق افتادم
    آپم رفیق راستی
    یه مدتی هم نیستم

    پاسخحذف
  7. ایستاده بر لب چاه کم عمق اقبال مان

    پاسخحذف