۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

زندگي تكراري امروز، روزهاي تكراري فردا

باز صبح شد، باز زندگي لعنتي شروع مي شود، با هر چه هيجان لعنتي خسته كننده كه دارد يا ندارد ...
دور خودم مي چرخم، همه ما مي چرخيم .
و دوباره سر خانه ي اوليم ...
امروز خودم را به كدام راه بزنم؟ راه بي خيالي امروز كدام طرفي است؟
خسته شده ام از بي خيالي هاي خسته كننده اي كه مجبورم براي زندگي خسته كننده ام خرج كنم .
امروز كدام ماسك را به صورتم بزنم؟
ريسه؟ نخودي؟ مليح؟ از ته دل؟ جنون ...؟
فلاني در فلان جا مرد، به من چه، به درك، گور پدر هرچي آدم است ...
پس چرا پوستم ترك نمي خورد؟ جايم تنگ شده ...
كاش مار بودم، يا حشره ...
روزي كه همه به دورم جمع مي شدند، من پوستي بيش نبودم و خودم از گوشه ي باريك درز پوستم فرار مي كردم، و ديگر اينقدر فشرده نمي شدم !
چه خوب مي شد !
و چه خوب ميشد كه مجبور نمي شدم چيزي باشم كه نيستم .
و مي دانم كه همه ي ما خوب مي دانيم كه از كاشتن اي كاش ها چيزي سبز نمي شود .
دور خودم مي چرخم، همه ي ما مي چرخيم ...
و دوباره سر خانه ي اوليم ...

۱۳ نظر:

  1. ميشه توي هر روز يه خط كشيد كه با بقية روزها فرق كنه

    پاسخحذف
  2. صبح می شه و باید بیدار شیم. می بینی؟ از همین اولش تکراریه. بیخیال...
    مدتیست خیلی خیلی حال می کنم با نوشته هایت هااا

    پاسخحذف
  3. امروز خودت را به کدام راه می زنی
    راه را به کدام می زنی

    پاسخحذف
  4. زندگی همین گذر روزهای خوب و روزهای سخت و لعنتی ست
    زندگی همین زدن ماسک ها...
    ما در این بازی همه بازیگریم

    پاسخحذف
  5. سلام.
    قالب نظرات رو از http://intensedebate.com گرفتم جون حاظر نبودم زیر بار هالواسکن برم!
    بری خودش راهنماییت میکنه.اگه هم مشکلی پیش اومد یا سوال داشتی بگو.

    پاسخحذف
  6. این عکسه خیلی وبتو باحال کرده .

    پاسخحذف
  7. منم خسته ام از اين زندگي لعنتي...
    كاش مي شد همه چيز طور ديگري مي شد
    كاش مي شد...

    پاسخحذف
  8. گاهی و قت ها یا شایدم همه ی وقت ها مجبوری و باید خودتو به او راه بزنی ! این سیاست زندگی یه !

    به هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد.
    وبلاگت قشنگ شده هاااااا

    پاسخحذف
  9. زندگی همین روزمرگی مزخرفه بی خیال خودت باید تازه بشی
    آپم رفیق

    پاسخحذف
  10. هم جواری حواس من با شما را به فال نیک میگیریم

    پاسخحذف
  11. اين چه حرفيه رفيق. من که سوادي ندارم

    پاسخحذف