۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

مستهلك

اين روز ها نهليسم شده ام و در و ديوار شده است سوژه خنده ام ...
دنبال چيز مهمي در زندگي ام مي گردم دريغ كه هر چه مهم داشته ام را هم به باد داده ام ...
بي قيدي دنيا تمام وجودم را گرفته و هر روز بي احساس تر مي شوم .
نه، البته گاهي احساس گلابي يا سيب زميني دارم .

و دلم طوفان مي طلبد
يك حس خروشان پر از زشتي و زيبايي
و پر از دلبستگي
و قدم كه مي گذارم روي دلدادگي هاي ناپايدار
دلم مي ريزد
آري، اينجاست آستانه ي سقوط
حالا هر جا را كه مي گردم نمي يابم
آنچه كه مدت ها قدر نادانسته داشته ام
با دست هاي كرخت
با گيسوان پيچيده
با خنده هاي مصنوعي
از ترس مي لرزم
در جست و جوي تكيه گاهي امن
اي خداي گمشده
بيا و خالي ام كن
مي دانم
" در اضطراب دستهاي پر
آرامش دستان خالي نيست. "

۸ نظر:

  1. سلام
    چقدر نوشته ات به حس اين روزهايم نزديك است
    "دريغ هر چيز مهمي داشته ام برباد داده ام"
    مخصوصا اين جمله.
    گويي منم به آستانه سقوط رسيده ام...

    پاسخحذف
  2. آره می فهمم ها یه وقتایی آدم اینطوری میشه

    پاسخحذف
  3. واسه تو
    ابر بارنده به دریا میگفت من نباشم تو کجا دریایی؟/در دلش خنده کنان دریا گفت ابر بارنده تو خود از مایی
    (همه زندگی میکنند ولی دریغا که زندگی ما رو ....)
    بدرود
    www.mosbat20.blogfa.com/post-18.aspx

    پاسخحذف
  4. از آن هيچکدامِ هميشه


    و تو می‌دانستی که در اين باديه
    هيچ لبی از راز تشنگی تر نخواهد شد.


    راستی مگر پل‌زدن از هميشه‌ی رفتن‌ها
    تا نفسهای مضطرب من راهی بود،
    که اين همه خورشيد از انتظار کسوف
    کباده می‌کشيد!؟


    دريغا، هم به تماشا مردنِ من رازی‌ست
    که بی‌ديده، هيچ توفانيش نخواهد گريست.


    سيد علي صالحي

    پاسخحذف
  5. سلام. چون ممنوع النظر شدم نمیخواستم نظر بدم و دیشب هم نظر نذاشتم ولی نمی شد از این نوشتتون گذشت.
    در مورد سیب زمینی و...باید بگم که شمامثل گل هستین. گل زیبا و خوش بو.اگه یه کم با دید مثبت به خودتون نگاه کنید حتما احساستون نسبت به خودتون عوض میشه.این که دل آدم خروش و طوفان میخواد خیلی خوبه .خصوصا همراه زیبایی و دلبستگی. باعث میشه دید آدم نسبت به زندگی عوض بشه و امیدوارتر به زندگی نگاه کنه و کلا تغییر کنه.
    در مورد تکیه گاه هم باید بگم که هستن آدمهایی که دوست دارند و آرزو میکنن که تکیه گاه شما باشند فقط باید شما بخواین. (همون ناشناس)

    پاسخحذف
  6. بسيار فلسفي
    ولي من اصلا به اين فكر هم نميكنم كه آرامشم را روزي از دست بدهم

    شعار نيست من هم در اين جامعه زندگي ميكنم ولي ميتوانيد خوش بين باشيد

    پاسخحذف
  7. عشق تنها ميکروبي است که از راه چشم سرايت مي کند
    شمع سوزان توام اينگونه خامو شم نکن در کنارت نيستم اما فراموشم نکن

    دوباره سلام منم همون (M)؟ سعی کن دیدتو به زندگی عوض کنی ! خوشبختی آزادی .... همه چی و همه چیز فقط تو ذهنه توست و تویی که اونا رو می سازی پس سعی کن خوب بسازی !!
    (M)

    پاسخحذف