۱۳۸۸ فروردین ۱۷, دوشنبه

مخاطب

چه لذت بخش است ابراز وجود، چه لذت بخش است شنونده ي خوبي داشتن، چه لذت بخش است يك دوست ...
درد دل ميگويم، شنيديد؟ توجه كرديد؟ من سخن مي گويم، چرا ساكتيت؟
صد رحمت به عروسك ...
كاشكي من بهانه اي نبودم براي مامان وقتي مي خواهند با كسي بيرون روند ...
كاشكي در جواب sms هايم تك زنگ نمي زدند كه شارژ ندارم، و كمي بعد sms هاي اشتباهي دوست پسرشان براي من بيايد ...
كاشكي وقتي مي گفتم زنگ بزنيد، مي خواهم صحبت كنم، يادشان مي ماند و عذر خواهي فردا را براي من نمي آوردند ...
كاشكي sms هايشان پر افاده و با منت نبود ...
كاشكي يكبار هم كه شده خود خواه نبودند و اشتباهشان را قبول مي كردند ...
كاشكي احساس برتري نمي كردند ...
كاشكي كمي فهميده بودند ...
كاشكي محرمي بودند براي مرهم زخم هايم ...
دلم پر شده از گلايه ...
اينان اند دوستان شنونده من ...
كاش دوست بودند و شنونده !!!

۱ نظر:

  1. سلام من معینم iran20
    ماشالله نفرین های طنز گونه جالبی داری
    خدا نکنه دلت پرگلایه شه

    پاسخحذف