۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

خر و مهر

بابا ديشب برايم تمثيلي زد، حديثي گفت و مرا در بهت باقي گذاشت:
روز محشر همه از قبر بر مي خيزند و در صحرا جمع مي شوند، و چون تعداد خيلي زياد است، خدا براي راحت كردن خودش مردم را به 2 دسته ي خوب و بد تقسيم مي كند و بعد به كار انها رسيدگي مي كند .
حالا بشنويم از زرنگ بازي خدا براي تقسيم آدم ها !!!
خدا يك خر به اسم خر دجال مي فرستد بين مردم، اين خر هنگام راه رفتن به روي زمين پهن مي ريزد .
از آنجايي كه مردم سر برخاسته از گور سالها گرسنه بودند به دنبال غذايي مي گردند و انسان هاي بد ذات اين پهن را به شكل خرما مي بينند و به دنبال خر راه مي افتند .
پهني را به خيال خرما از روي زمين بر مي دارند و مي بينند خرما نيست، ولي از ترس اينكه مبادا پهن هاي بعدي خرما باشد و آنها را از دست بدهند به دنبال خر راه مي افتند .
بابا خنديد و گفت حالا خر دجال قرن 21 ايران اين رژيم شده !
و مردم پهن ها را به چشم خود مي بينند و لمس مي كنند ولي باز هم در خيابان ها فرياد مي كشند، پاي صندق هاي راي مي روند و محمود مي خواهند يا مير حسين كه مبادا اينبار خرمايي باشد كه از دست برود !
بابا باز هم خنديد و شعار انقلابي اش را سر داد ...
ما شاه نمي خوايم نخست وزير عوض مي شه !!!
و من احساس حماقت كردم از اينكه فهميدم تنها عضو خانواده بودم كه راي دادم .
گرچه تا خر دجال اينجا مي چرد من به اين مهر هاي انتخاباتي نياز دارم .

۱۵ نظر:

  1. vaghean rast gofte babat
    kash manam ray nemidadam ba in taghalob kari ha

    پاسخحذف
  2. سلام. واقعا همین طوره.از نوشتتون لذت بردم.مرسی .خسته نباشید.(sh)

    پاسخحذف
  3. مجددا سلام. بس من چی بگم که به چه زحمتی مامانم رو هم راضی کردم که بیاد رای بده به خیال اینکه یه رای هم یه رایه واسه موسوی.حلا که فکر میکنم میبینم کار من حقیقتا حماقت محض بود.این گفتم که به خودتون امیدوار باشید.(sh)

    پاسخحذف
  4. ما به دنبال خر و خرما نرفته‌ایم! تمام آنچه که می‌خواستیم همون امید و شور و اشتیاقی بود که برای به دست آوردن میرحسین داشتیم. کشتند میرحسین ما را درست در لحظه‌ای که به دستش آورده بودیم! و اکنون جلوی چشمانمان خون و آتش است نه به خاطر خرما... به خاطر همان اندک امیدی که در دلمان مرد!
    انتخابات را تحریم کنیم! با امیدی که کشته شد چه کنیم؟!

    پاسخحذف
  5. ajab siyasi neveshti baba
    mamnun az babat ;-0
    movafaq bashi

    پاسخحذف
  6. سلام
    خيلي حال كردم
    خيلي هم قشنگ بود
    منه خر هم واسه خاطره اين مهر راي دادم

    پاسخحذف
  7. خوش به حاله خودم كه اصلا راي ندادم دنبال خر و خرما هم نرفتم

    پاسخحذف
  8. ki gofte muhat qermeze , khey;i ham qahveiye

    khub shod ?

    پاسخحذف
  9. mamnun az ezhare lotfetun vali mage muhaye man tavasote shoma royat shode????????

    پاسخحذف
  10. قرمز یا قهوه ای خیلی مهم نیست مهم خودتونید.

    پاسخحذف
  11. لطف دارین شما. ممنون. منم همینطور.

    پاسخحذف
  12. احسنت عجب راه کار خوبی!!!

    پاسخحذف
  13. بله خب اگه بخوان هستن موافقم با نظرتون.

    پاسخحذف