۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

تولدت مبارك

اطرافم را نگاه مي كنم، باز هم به تير رسيده ام، تير جادويي .
قسمت من از زندگي از همان روز اول تير بود .
وقتي كه چشمانم را باز كردم مادر و پدر تيري بالاي سرم بودند، عمو، خاله، پسر دايي، دختر خاله...
و روز به روز دوستان تيري اضافه شدند، بهترين و صميمي ترين دوستان ...
و همه خوب مي دانيم بدترين روزهايمان را با كساني داشته ايم كه بهترين روزهايمان را ساخته اند ! احساس مي كنم تيري به دلم مي نشيند !
حالا باز هم تير شده و تولد ...
شايد هيچ يك از شما به تبريك من نيازي نداشته باشيد، حتما" نيازي نداريد، مدت هاست بي خبرم، مي دانم از خيالت پاك شده ام، مي دانم دوستم نداري، دريغ از نگاهي مهربان، لبخندي مادرانه ...
ولي من نياز دارم تولدتان را تبريك بگويم و از همگيان در دلم ياد كنم .
سهيلا، مسعود، عطيه، مريم، علي، هايده، مريم، وحيد، نسرين، رضا، فاطمه، كتايون، الهام
تولدت مبارك

۸ نظر:

  1. سلام.من که متعصفانه یا خوشبختانه تیری نیستم.ولی با این جملتون که گفتین(احساس میکنم تیری به دلم می نشیند)بهشون حسودیم شد.

    پاسخحذف
  2. اين جمله ايهام داشت
    بيشتر دقت كنيد

    پاسخحذف
  3. salam
    mamanun babate tabrik
    kheilia migan khosusiate adama be mahe tavalodeshun marbute vali man na.
    vali hamishe mahe tavalodam mahe khubi bude baram.
    sale jadide man az inja shoru mishe,
    shayade lazeme ke dobare ezhare vojud konam.
    sokute man baes shode ke kheilia harf baraye goftan peida konan.
    in dafe man hastam, ba ghodrat va ta akharesh

    پاسخحذف
  4. سلام.من همیشه نوشتهاتون رو با دقت میخونم متوجه ایهامش هم شدم ولی با توجه به جمله قبلیش فکر کردم منظور اصلیتون متولدین تیره نه خود تیر.واسه همین هم گفتم بهشون حسودیم میشه.

    پاسخحذف
  5. هر روز ، روز تولد توست . من در هر سپیده دم به دنیا می آیم و با هزاران هزار امید ، هزاران نوید و هزار عشق به ساعت و لحظه ای که در آنم می اندیشم هر شب از دنیا میروم با هزاران نوید برای سلامتی که داشتم و سعادتی که دارم که در چنین آرامشی در چنین سکوتی ، به عشق وجودم فکر می کنم و خود را متعلق به کسی ، به وجودی بدانم که بی او هیچ و با او همه چیز هستم!
    تولدت مبارک ، دوست عزیز .

    پاسخحذف
  6. چرا اسم من رو 2 بار نوشتي؟

    پاسخحذف